onsdag 27 februari 2013

Welcome to the jungle

loppisfynd, ram, tapet
 Tapeten i en loppisram

loppisfynd
 Här också, men här får ramen knäcka extra som bordsduk.

palm jungle cole and son
 Efter

Före

Tack vare vår kompis som är målare har vi fått upp en tapet i vårt soffhörn, det går väldigt fort när någon som kan tapetserar! Nu fattas det bara lite lister och annat piff, jag är riktigt sugen på att gå på loppis, har jag tur kanske jag hinner med ett litet loppisbesök i morgon, jag får hålla till godo med tradera sålänge.

Eftersom jag tycker att tapeten är så fin (och att de som gjort tapeten har sett till att det blir så mycket spill som möjligt så att de ska tjäna maximalt med pengar :( ) så satte jag lite tapet i två loppisramar. Med tanke på mängden spill och att jag tycker att det blev riktigt fint så kanske det blir fler sådana.

Det blev iaf riktigt mysigt i djungelhörnan, nu kan jag sitta å titta in i djungeln medan jag virkar, tv'n har fått hård konkurrens :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar